22 вересня 2020 р.

Метео-умови

Як до нас доїхати

GMM





"Онлайн-платформа з інформацією про застосування ліків при COVID-19"



"Коронавірус в Україні"










"Право на вільний вибір лікаря"







"Програма "Доступні ліки"



"Карта аптек"



"Як атономізувати лікарню"



"Робота скринінгових центрів"



"Проект Twinning"


Сімейні цінності на варті вашого здоров'я. «Збережи сім‘ю. Збережи життя» - нова інформаційна кампанія

 Інформаційне повідомлення  

 

У травні в Україні стартувала  нова хвиля Національної інформаційної кампанії «Не дай СНІДу шанс!». Після закликів інформаційної кампанії використовувати презерватив при кожному сексуальному контакті, які протягом 2010 року з’являлися на плакатах, білбордах, сіті- та метролайтах у формі сміливих слоганів «Зайдеш на каву?», «Подивимось кіно у мене вдома?» та іронічної гри слів «Одягни секс, коли займаєшся презервативом», третю хвилю автори присвятили вірності та захисту сімейних цінностей – «Збережи сім‘ю. Збережи життя» адже відповідальна поведінка є невід’ємною складовою профілактики ВІЛ-інфекції.

«Пріоритетом цьогорічної інформаційної кампанії є пропаганда здорового та морального способу життя, пропаганда традиційних сімейних цінностей, відповідальної поведінки у сфері сексуальних стосунків», – наголосив голова Держслужби України з питань ВІЛ/СНІДу та інших соціально небезпечних захворювань Олександр Федько. 

Традиційно пілотування інформаційної кампанії розпочиналося з Києва, проте цього року до Києва долучився Хмельницький. І це не випадково. Саме Хмельницька обласна державна адміністрація найбільш активно підтримала поширення кампанії «Не дай СНІДу шанс!» в області та замовила 100 білбордів.  Всього по Україні планується розмістити близько 1000 білбордів із закликом «Збережи сім‘ю. Збережи життя».

Довідково:

Національна інформаційна кампанія з профілактики ВІЛ-інфекції/СНІДу «Не дай СНІДу шанс!» впроваджується Державною службою України з питань протидії ВІЛ-інфекції/ СНІДу та інших соціально небезпечних захворювань за підтримки Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ).

Метою кампанії є підвищення обізнаності громадян України про проблему ВІЛ/СНІДу, шляхи інфікування ВІЛ, а також підвищення толерантного ставлення до ВІЛ-позитивних людей задля зниження темпів поширення епідемії ВІЛ/СНІДу в Україні.

Гасло «Не дай СНІДу шанс!» поєднало не лише державні і недержавні структури, міжнародні організації, задіяні у сфері профілактики ВІЛ/СНІДу, а також українські бізнес-компанії.