20 жовтня 2020 р.

Метео-умови

Як до нас доїхати

GMM





"Онлайн-платформа з інформацією про застосування ліків при COVID-19"



"Коронавірус в Україні"










"Право на вільний вибір лікаря"







"Програма "Доступні ліки"



"Карта аптек"



"Як атономізувати лікарню"



"Робота скринінгових центрів"



"Проект Twinning"


«Для мене якісна медична послуга – це вчасність, доступність, компетентність», - Максим Козицький у межах Медичного конгресу

 16.10.2020

Сьогодні, 16 жовтня, у Львові відбувся Медичний конгрес «Якість. Послуга. Медицина. Приватна vs Бюджет». Захід об’єднав представників бюджетної та приватної медичної сфери задля обміну практикою у розвитку ринку якості послуг, роботі з клієнтами та формуванні команди.
Участь у одній із панельних дискусій взяв голова Львівської ОДА Максим Козицький.
«Сьогодні питання реформи є актуальним. Кожен має певні міркування та емоції щодо цього процесу. Ми дуже багато говоримо про реформу в медицині і те, що вже зроблено. Ми більше уваги почали звертати на лікарні і на маршрути пацієнтів, на забезпечення медичними засобами та засобами індивідуального захисту. Будь-яка реформа , яка реалізовується – це, перш за все, про людей», - зауважив він.
На запитання, якою для очільника Львівщини повинна бути медична послуга, він відповів: «Для мене якісна медична послуга – це вчасність, доступність , компетентність».
На думку Максима Козицького, важливим є забезпечення належних умов для функціонування закладів різних типів- як приватного, так і державного. За його словами, держава має створити можливості, щоб приватні і державні заклади були в однакових умовах, відтак конкурували на вільному ринку.
«Завдання держави як такої – створити умови для того, щоб функціонували заклади різних типів. Будь-яка реформа та будь-яка діяльність мають бути зосереджені на тому, щоб людина була здоровою. Тому дві речі : людина і лікар для нас – на першому місці», - додав Максим Козицький.
Голова Львівської ОДА також поділився думками про значення влади у цьому процесі.
«Наша роль – далі забезпечити розвиток сервісу, якості, грамотної комунікації між усіма учасниками процесу. Коли ми говоримо про мережу, то я розумію, що приватний заклад має абсолютне право на рівні можливості із закладом державної форми власності. І всі заклади мають однакове право увійти у мережу», - додав він.
 
Прес-служба ЛОДА